Online Marketing Startpakke
At komme i gang med Online Markedsføring kan være en stor udfordring: Hvordan skal min hjemmeside struktureres? Hvilke platforme skal jeg annoncere på? Hvilke værktøjer skal jeg bruge? Og hvordan får jeg det hele til at spille sammen?
Lad Webdesign Danmark hjælpe dig
og kom godt igang
Online Markedsføring – en stor mundfuld
Uanset om du er iværksætter, en lille eller mellemstor virksomhed kan Online Marketing være en stor mundfuld: Der er rigtig mange kanaler, værktøjer og strategiske overvejelser, der skal gøres, og som regel kniber det med ressourcerne og ekspertisen i forhold til at træffe de rigtige beslutninger, prioritere indsatsen og rent faktisk effektuere de ønskede tiltag.
Webdesign Danmark hjælper dig
Her kommer Webdesign Danmark til undsætning med Den store online markedsføring startpakke. Ideen er at skabe fundamentet for udviklingen af din virksomheds online tilstedeværelse i form af dels en analyse af dit website og dine konkurrenter samt ikke mindst opsætning af de værktøjer, der gør det muligt at iværksætte og følge op på din virksomheds online markedsføring.
Startpakken gør dig flyvende fra dag et
Startpakken gør dig flyvende fra dag et
Læs her hvilke 4 overordnede punkter startpakken indeholder og hvordan den kickstarter din Online Marketing.
1. Fundamentet – vi analyserer hvordan dit website klarer sig.
- Sidernes indhold. Her går vi ind side for side og tjekker, om diverse tags er udfyldt optimalt (title-tag, meta-description, H1, H2 header tags, billed navngivning, alt-tags) og i den forbindelse, om der er ”duplicate content” på siderne, hvilket Google hader.
- Brugervenlighed. Er sitets navigation optimal, understøtter layoutet på siderne, det man gerne vil have kunderne til at gøre (konvertering) osv.
- Overordnet opsætning af sitet. Hastighed, sikkerhed.
- Foreløbig søgeordsanalyse: Hvilke søgeord har ført brugerne til hjemmesiden.
- Linkanalyse. Hvem linker til din side? Og er det ”gode” sites, der giver værdi?
- Konkurrentanalyse. Hvilke søgeord har ført til konkurrenternes hjemmesider? Hvilke links peger på konkurrenternes hjemmesider? Hvilke søgeord betaler konkurrenterne for i Google Ads?
2. Identifikation af målgruppe
Her er det primært jer, der er i spil. I kender målgruppen. Hvor er kunderne typisk placeret? Hvem henvender I jer primært til osv.
Målgruppen indgår i vurderingen af hvilke kanaler, der primært skal være fokus på.
3. Strategi, mål, digitale kanaler
Ud fra jeres nuværende digitale tilstedeværelse og identifikation af målgruppe(r) kommer vi med et foreløbigt bud på en prioriteret liste af aktiviteter, der kan give resultat på kort og langt sigt.
4. Opsætning af infrastruktur
Opsætning af de nødvendige værktøjer til analyse og rapportering er en videnskab i sig selv. Som en del af startpakken laver vi alt det grundlæggende arbejde med
- Opsætning og sammenknytning af Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Data Studio, Google Tag Manager, Google My Business.
- Annoncering på de sociale medier som LinkedIn, Facebook, Twitter og Instagram.
- Mailkampagner.
Pris: kr. 5-10.000,-
Afhængig af det omfang vi bliver enige om, vil prisen variere.
Bemærk: Startpakken er også omfattet af vores tilbagebetalingsgaranti. Se nedenfor.
Online Marketing
Pengene tilbage garanti
Hos Webdesign Danmark binder du dig ikke til noget. Vi stoler på, at kvaliteten af vores arbejde vil få dig til at blive. Så vi opererer ikke med lange kontrakter, som du ikke kan komme ud af. Hvis du ikke synes samarbejdet giver værdi, kan du opsige det fra dag til dag.
Tværtimod giver vi tilfredshed eller pengene tilbage på de første kr. 5.000,- vi fakturerer. Efter vi er blevet enige om hvilke opgaver. vi skal udføre i forhold til dit site, går vi i gang. Når vi har nået de kr. 5.000, gør vi sammen status over det udførte arbejde. Er du på dette tidspunkt ikke tilfreds, får du de kr. 5.000,- tilbage - uden diskussion.