Hjemmeside design

Få en professionel hjemmeside der konverterer

Design af hjemmeside

Et professionelt design af din hjemmeside er afgørende for at tiltrække nye kunder

En af de mest afgørende faktorer for at få succes online er en hjemmeside, der er designet så den fremstår kompetent og professionelt.

95% af de brugere, der afviser en hjemmeside som utroværdig gør det på baggrund af sidens design.

DU FÅR

Professionel hjemmeside designer

Med Webdesign Danmark får du en attraktiv og flot hjemmeside bygget af en professionel hjemmeside designer, der vil gøre alt for at få din virksomheds budskab ud til kunderne.

N

Skræddersyet design.

N

Gratis designforslag du kan afprøve live.

N

Opfylder alle krav til et moderne design.

N

WordPress så du selv kan vedligeholde.

VI GIVER DIG

Sådan bliver din hjemmeside

En hjemmeside der performer på alle parametre.

Skræddersyet design

Ikke to virksomheder er ens.

Vi sikrer os, at vi forstår dig og din virksomheds  behov og laver en professionel hjemmeside, der rammer lige netop din målgruppe.

Brugervenlighed i top

Din hjemmeside skal være overskueligt opbygget og nem at navigere, så brugeren får lyst til at gå videre.

Du får en brugervenlig hjemmeside, som også Google synes er lækker.

 

Konvertering

Flot design uden konvertering er ikke meget værd.

En lang række undersøgelser med udgangspunkt i adfærdspsykologi og visuelt design fortæller os, hvordan vi kan maximere konverteringen fra din nye hjemmeside.

 

Mobilvenligt design

En større og større del af internettrafikken foregår fra mobile enheder. Det er derfor afgørende, at din hjemmeside også fungerer på mobilen, så brugeren nemt kan orientere sig og navigere på farten.

Vi sikrer, at din hjemmeside også fungerer optimalt på de mindre skærme.

 

Hastighed

Dine kunder er utålmodige og browser hurtigt videre, hvis de synes, tingene går for langsomt.

Webdesign Danmark sørger for, at din hjemmeside er lynhurtig og toptrimmet.

i

Indhold

Uanset hvor smart din hjemmeside er lavet, er det dog i sidste ende selve indholdet på siderne, der skal tiltrække og fastholde kunderne.

Vi laver en grundig søgeords- og konkurrentanalyse for hver enkelt side, så indholdet på siderne bliver endnu mere attraktivt for dine kunder.

 

Pris på hjemmeside

HVAD ER

Prisen for design af hjemmeside

Du får en hjemmeside til en meget skarp pris, uden at der er gået på kompromis med kvaliteten.

Vi arbejder hurtigt og målrettet med de nyeste værktøjer, og du betaler ikke for en dyr adresse i midten af Aarhus eller København.

Og for at du ikke skal købe katten i sækken: Vi laver et gratis oplæg til design af din hjemmeside, som du kan afprøve online i ro og mag, før du forpligter dig til noget..

N

Professionelt design til en skarp pris.

N

Hjemmeside grundpakke til kun kr. 4950,-.

N

Ready to go webshop til kun kr. 9800,-

N

Gratis desingforslag du kan afprøve live.

Hjemmeside eller webshop

PROFESSIONEL KVALITET TIL LAVPRIS

Skal du have en hjemmeside eller webshop?

Du får en hjemmeside / webshop til en yderst favorabel pris, uden at der bliver gået på kompromis med kvaliteten.

agsdix-fas fa-chalkboard-teacher

Hjemmeside

DKK 4950,-

R

Flot design - skræddersyet til dig

R

Nemt at vedligeholde

R

Iværksætterpakke med det hele

R

Ingen binding

R

Vi klarer det hele for dig

R

Inklusiv hosting

R

Super brugervenligt på alle platforme

R

Søgemaskineoptimeret fra dag et

R

Opsætning af Google Analytics

R

Ugentlig rapportering fra Google Data Studio

R

Rasende billig supportaftale

agsdix-fas fa-shopping-cart

Webshop

DKK 9800,-

Alt hvad der er i hjemmeside pakken plus:

R

Opsætning af betaling - kort og MobilePay

R

Integration til økonomisystemer m.v.

R

Verdens mest udbredte salgsplatform

R

Køreklar webshop, hvor alt er på plads

GRATIS DESIGNFORSLAG

Afprøv din hjemmeside / webshop gratis før du beslutter dig.

Hos Webdesign Danmark behøver du ikke beslutte dig, før du føler dig helt sikker. Vi laver en foreløbig version af din hjemmeside, som du kan afprøve online. Først derefter beslutter du, om vi skal gå videre. Og det er helt uden beregning.

agsdi-gift

Gratis online designforslag

DKK 0,-

R

Indledende analyse med dig i centrum

R

Tjek af dine konkurrenter

R

Foreløbigt design

R

Hjemmesiden lægges på nettet

R

Du afprøver sitet online

R

Go / no-go

N

Ja, jeg synes det lyder perfekt med et gratis  designforslag.

Jeg vil gerne have en snak.

Bliv kontaktet

>

Tilbage til toppen.

Professionelt hjemmeside design

Hvad er professionelt hjemmeside design?

Skræddersyet design

En professionel hjemmeside er designet så den er fuldstændig tilpasset dine ønsker og din branche.

Før vi går i gang med design af din hjemmeside, beder vi dig svare på en lang række spørgsmål, der gør os bedre i stand til at tilpasse designet helt efter dine ønsker. Kombineret med vores viden om hvad der fungerer, er du sikker på at få designet en professionel hjemmeside, der rammer lige netop din målgruppe.

Design der under understøtter din virksomheds værdier.

Først og fremmest er der det helt overordnede signal, man ønsker at sende med sit hjemmeside design. Er det et site, der skal udstråle troværdighed og seriøsitet eller dynamik og kreativitet eller noget helt tredje?

F.eks. er det næppe tilfældigt at Danske Bank har et udtryk, der er noget forskelligt fra Copenhell festivalens.

Farvepaletten

Der er selvfølgelig mange ting, der er med til at bestemme hvilket signal, man sender med sit hjemmeside design og dermed, hvem man henvender sig til. Helt grundlæggende for, hvordan siden opfattes, er farvevalget/farvepaletten. Undersøgelser har vist, at farver i høj grad er med til at gøre dit brand genkendeligt og har en afgørende betydning for kundernes første indtryk af din hjemmeside.

Traditionelt opererer man med, at farverne fremkalder forskellige følelser i os, således af f.eks. blå nuancer skaber en følelse af ro og stabilitet, mens rød står for energi og lidenskab osv.

Ud over selve den basale sammensætning af farver på hjemmesiden, er der udviklet en hel videnskab omkring hvilke farver og farvekombinationer, størrelse på knapper osv, der medfører størst konvertering og brugeropmærksomhed. I Webdesign Danmark holder vi selvfølgelig skarpt øje med dette. Når vi laver din hjemmeside, designer vi den, så du altid er med på forkant med de nyeste erfaringer.

Brugervenlighed

Når en kunde rammer din webside, er det med et formål: At tjekke dine produkter, læse en blogindlæg, finde ud af om du udbyder en given service osv.

Uanset hvad formålet er, gælder det om at sikre, at din hjemmeside er designet, så det er nemt for brugeren at finde rundt:

Menuerne skal være opbygget logisk og sikre, at det ikke kræver for mange klik at komme til en given side.

Interne link på sitet skal være med til at gøre det er nemt at navigere til relevante dele af din hjemmeside.

De enkelte sider skal være opbygget logisk og overskueligt med en blanding af tekst og billeder, så det bliver overskueligt og indbydende for brugeren at læse.

Hvis brugeren skal blive på din hjemmeside og finde det, vedkommende er på jagt efter, kræver det at hjemmesiden er designet, så det er nemt at navigere rundt på siderne. Den enkelte side skal være overskuelig opbygget og navigationen gennemtænkt, så det er logisk for brugeren, hvordan man finder rundt på sitet. Kravene til at lave et brugervenligt design understøttes også af hvordan Google ser på brugervenlighed i forhold til at rangere din hjemmeside ved søgninger. Hvordan Google præcist rangerer din hjemmeside, er i princippet ikke offentligt tilgængeligt, men der er nogle områder, som de selv angiver som væsentlige:

Overskuelig opbygning af den enkelte side.

Det betyder, at man bør strukturere sit indhold med overskrifter og underoverskrifter for derved at gøre det nemmere for både brugeren og Google at navigere og identificere indholdet på siden

Læsbarhed

Gør teksterne let læsbare ved at undgå for lange sætninger og sørg for at opdele teksten i afsnit.  Det er også med til at fastholde læseren, hvis man krydrer teksten med billeder. Hvis du laver relevante tekster, som er let tilgængelige, vil brugeren bruge længere tid på din hjemmeside, og du vil få en højere ranking hos Google.

Relevant indhold

Google lægger stor vægt på selve indholdet på siden: Er indholdet relevant i forhold til det brugeren har søgt på? Er det skrevne af passende omfang (ellers bliver man straffet for tyndt indhold), og er det noget, der kan fastholde læseren?

Sikrer konvertering

Uanset om du har en flot, indbydende hjemmeside hjælper det ikke meget, hvis du ikke får flere kunder i butikken.

En hjemmeside skal også være designet, så den understøtter konvertering.

Det vil sige, det skal være let og fristende at tilmelde sig et nyhedsbrev, komme igennem et købsforløb osv. I praksis gælder det om at finde den rette balance mellem ikke at overbebyrde brugerne med “Call To Actions”, men på den anden side også sikre, at der er en passende variation i “Call to Actions”, så man appellere til flere brugertyper.

Mobilvenligt

Udviklingen går i retning af at en større og større del af trafikken på internettet foregår fra mobilen. Derfor er det af afgørende betydning, når man laver hjemmeside design, at siderne også fungerer optimalt på tablets og smartphones.

Hos Webdesign Danmark lægger vi stor vægt på, at vores design også virker optimalt på de mindre skærme: Vises indholdet korrekt? Er der noget, der bør fjernes på mobilen af hensyn til overskuelighed/vigtighed osv.

Google har en mobile test her:

Hastighed – en del af brugervenligheden

 

I takt med den større og større anvendelse af internettet er brugerne blevet tiltagende utålmodige og browser hurtigt videre, hvis de skal vente for længe på, at et website bliver vist. Så det hjælper ikke meget at have lavet et fint og flot hjemmeside design, hvis det ikke performer. Google lægger også større og større vægt på performance som en del af brugervenligheden.

Når Webdesign Danmark designer din hjemmeside, er det en naturlig del af designet, at sikre at billeder har den optimale størrelse, at der ikke er unødvendige flaskehalse og lignende. Du får som kunde en toptrimmet hjemmeside.

Indhold

En ting er at gøre et godt førstehåndsindtryk med en indbydende og velstruktureret hjemmeside. En anden sag er et fastholde brugeren. 

Her er en række tricks, der kan være med til at gøre teksterne på din hjemmeside inteessante for dine kunder og dermed øge chancen for konvertering og give en høj placering hos Google.

1. En overskrift der fænger.

Overskriften skal vække interessen for at vide mere. Hvilket probem løser du, hvad opnår brugeren etc. Længden af overskriften har også betydning: Undersøgelser har vist at den optimale længde på en overskrift er omkring 11 ord.

2. En introduktion der matcher overskriften.

De fleste besøgende læser kun den øverste del af en side (“over folden”) så det er vigtigt at gå direkte til buskabet, hvis man skal gøre sig håb om at det bliver læst.

3. Skriv målrettet.

Der er størst chance for at din tekst fænger, hvis den går målrettet efter en given kundegruppe i stedet for at forsøge at ramme alt for bredt. 

4. Fokuser på hvad brugerne vil have.

Det er en rigtig god ide at lave søgeordsanalyse for at kunne målrette sine tekster til det brugerne efterlyser.

Sådan hjælper vi dig.

Uanset om du selv ønsker at lave teksterne til dit site eller du vil have vores erfarne skribenter til at hjælpe dig, laver vi en grundig søgeords- og konkurrentanalyse, der kan hjælpe dig med at blive endnu skarpere.