AdWords annoncering
den hurtige vej til mere salg
Du har søgemaskineoptimeret, men kunderne strømmer stadig ikke til. Google Ads kan være vejen frem.
Lad Webdesign Danmark hjælpe dig
og bliv synlig på nettet
“Du har søgemaskineoptimeret din hjemmeside /webshop efter alle kunstens regler, men Google har åbenbart ikke opdaget det, så der sker ikke rigtig noget☹”
Med Google annoncering kan du få kunder i butikken mens du venter på at din søgemaskineoptimering slår igennem og giver dig gratis kunder:-)
Hvorfor Google annoncering?
Google har opbygget et genialt markedsføringskoncept, hvor du kun betaler Google for de klik, du får. Og samtidig kan du fuldstændig selv bestemme, hvor meget du er villig til at betale pr. klik og hvad din samlede udgift max skal være.
Flere reklameplatforme i én
Google Ads gør det muligt at annoncere på flere forskellige måder og platforme.
- Søgeannoncering. De annoncer, der bliver vist i toppen af Googles søgeresultater.
- Bannerannoncering. Du kan få vist din annonce på sites, der er tilknyttet Googles Displaynetwork.
- Google Shopping. Dit produkt vises i toppen af Googles søgeresultater med billede osv.
- Video annoncering (You Tube). Du kan få vist din video eller bannerannonce på You Tube.
Fælles for alle reklametyperne er, at de kan målrettes lige nøjagtigt den målgruppe, du ønsker at ramme med din annoncering.
Virker det?
Du kan med Google Adwords følge den enkelte annonce i detaljer og dermed tjekke om annoncen virker: Hvilken placering har annoncen fået, hvilke søgeord er der blevet brugt, hvor meget var den faktiske omkostning pr. klik osv. osv.
Du risikerer med andre ord ikke at dine udgifter løber løbsk og du kan hele tiden trimme din annoncering så du får mest mulig valuta for pengene.
Men det kan blive dyrt
Har du kompetencerne og tiden til at følge med og vedligeholde din opsætning, er Google annoncering et fremragende værktøj til at skaffe kunder i butikken.
Omvendt kan du komme til at spilde en masse penge, hvis Google Ads er sat forkert op. Det er nemlig ikke nogen helt simpel opgave at opsætte kampagner, lave søgeordsanalyse og løbende følge med i hvordan markedet udvikler sig, hvad gør konkurrenterne, har brugernes søgemønster ændret sig, giver vores kampagner tilpas mange kunder i forhold til udgifterne eller er der noget, vi bør ændre?
Webdesign Danmark – Google Adwords der virker
Har du kompetencerne og tiden til at følge med og vedligeholde din opsætning, er Google annoncering et fremragende værktøj til at skaffe kunder i butikken.
Omvendt kan du komme til at spilde en masse penge, hvis Google Ads er sat forkert op. Det er nemlig ikke nogen helt simpel opgave at opsætte kampagner, lave søgeordsanalyse og løbende følge med i hvordan markedet udvikler sig, hvad gør konkurrenterne, har brugernes søgemønster ændret sig, giver vores kampagner tilpas mange kunder i forhold til udgifterne eller er der noget, vi bør ændre?
Her er det Webdesign Danmark kommer ind i billedet.
Vi udfører med glæde benarbejdet, der skal til for at etablere en velsmurt Google annoncering med løbende overvågning og tilpasning, så du til enhver tid kan være sikker på at få mest muligt for dine annoncekroner.
Vi tilbyder
- Opsætning af Google annoncering
- Udformning af annoncer og sikring af, at der er sammenhæng mellem annonce og den side, der linkes til.
- Opsætning af test-scenarie som led i at finde frem til hvilke annoncetekster, der virker bedst.
- Søgeordsanalyse, der er hele baggrunden for en succesfuld annoncering.
- At holde øje med dine konkurrenter. Er der noget vi kan lære af – noget der kan gøres bedre?
- Løbende test og vedligeholdelse af dine annoncekampagner. Vi skaffer dig af med kampagner der ikke giver det ønskede resultat og tilretter eller opretter nye indenfor de aftalte rammer.
Før vi går i gang
Efter vores mening er det useriøst blot at gå i gang med at lave Google annoncer uden først at sikre, at den overordnede opsætning af sitet er på plads. Før vi overhovedet går i gang med at opsætte Google annoncering, foretager vi en grundig analyse af dit site. Indholdet af denne analyse er nærmere beskrevet her, men overordnet indeholder den både søgemaskineoptimering- og AdWords relaterede elementer. I forhold til AdWords delen indeholder analysen en oversigt over effekten af eventuelle allerede eksisterende AdWords annonceringer og stiller skarpt på dine konkurrenters anvendelse af AdWords og hvilke søgeord, der virker for dem.
Dette giver et fremragende udgangspunkt for det videre arbejde med opsætning af dine AdWords kampagner.
Hvad så med søgemaskineoptimering? (SEO)?
Efter vores mening bør betalt annoncering og søgemaskineoptimering gå hånd i hånd. En meget stor og vigtig del af arbejdet, der skal udføres i forbindelse med både den gratis og den betalte del af markedsføringen er i store træk fælles, nemlig søgeordsanalysen.
Desuden er det vel sund fornuft at arbejde på at hjemmesiden kommer til at rangere højt uden at skulle betale for det.
Online Marketing
Pengene tilbage garanti
Hos Webdesign Danmark binder du dig ikke til noget. Vi stoler på, at kvaliteten af vores arbejde vil få dig til at blive. Så vi opererer ikke med lange kontrakter, som du ikke kan komme ud af. Hvis du ikke synes samarbejdet giver værdi, kan du opsige det fra dag til dag.
Tværtimod giver vi tilfredshed eller pengene tilbage på de første kr. 5.000,- vi fakturerer. Efter vi er blevet enige om hvilke opgaver. vi skal udføre i forhold til dit site, går vi i gang. Når vi har nået de kr. 5.000, gør vi sammen status over det udførte arbejde. Er du på dette tidspunkt ikke tilfreds, får du de kr. 5.000,- tilbage - uden diskussion.